Klachtenafhandeling bij Al Amal
Bent u als bewoner niet tevreden over hoe u bij Al Amal bent geholpen? Bij spanningen en conflicten hanteren wij de volgende procedure.
We proberen altijd eerst de klacht persoonlijk op te lossen. Met persoonlijk wordt bedoeld tussen de partijen onderling. Dit betekent dat wij u uitnodigen om in gesprek te gaan met de betreffende medewerker/stagiair/vrijwilliger en diens coördinator.
Als dat niet lukt zal de klacht worden besproken met de bestuurder. De bestuurder is verantwoordelijk voor het onderzoek en de analyse van de klacht. Binnen een termijn van vier weken na indiening van de klacht neemt de bestuurder contact op met u hoe uw klacht wordt afgehandeld.
Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden afgehandeld met de bestuurder, dan kan de bewoner de externe klachtenfunctionaris inschakelen.

Overvecht Zuid
Schooneggendreef 27C (buurtcentrum De Dreef)
Open huis: dinsdag van 9.00 tot 12.00
Ine Smeets
E. i.smeets@al-amal.nl
T. 06 42660019

Overvecht Noord
Ghanadreef 2A
(Stichting Al Amal)
Open huis: donderdag van 9.00-12.00
Ine Smeets
E. i.smeets@al-amal.nl
T. 06 42660019

Zuilen/Ondiep
Zwanenvechtlaan 4
(Bibliotheek Zuilen)
Openhuis: woensdag van 9.00 tot 12.00
Ine Smeets
E. i.smeets@al-amal.nl
T. 06 42660019

Kanaleneiland
Livingstonelaan 118-120
(Stichting Al Amal)
Openhuis: donderdag van 9.00 tot 12.00 en
dinsdag van 09.00 tot 12.00
Bouchra Tabitte
E. b.tabitte@al-amal.nl
T. 06 24790427